ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2017 р.

Створено: Вівторок, 25 квітня 2017, 14:26
Перегляди: 246

 

         У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 1 кварталу 2017 року надійшло 335 звернень (письмових – 299, усних – 36),що на 72 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 1 квартал 2017р.- 335, 1 квартал 2016 - 407 )  з них 2 електороних петицій і 2 електроних звернень.

Міським головою та його заступниками упродовж цього періоду проведено 22 прийомів, під час яких звернулося 36 громадянина. Проведено 2 прийоми за місцем проживання в смт. Благодатне,  під час яких звернулося 5 громадян.

Зареєстровано 21 колективних і 7 повторних звернень, відповідно до минулого року кількість колективних звернень зменшилось  на 19, повторних звернень зменшилось  на 1.

Надійшло 92 звернення від найменш соціально-захищених верств населення.

    Від вищих органів влади надійшло 43 звернення із них 35 -від гарячої лінії(Очільне місце в спектрі питань, які піднімають громадяни через “Урядову  гарячу лінію” займають питання нарахування і призначення субсидій).    

           Жителями міста порушено 348 питань. Відбулось зменьшення на 63 .(1 квартал 2016р — 411 звернень)

Зареєстровано 15  інформаційних запитів та 23 депутатських звернень.

За структурою , проблеми, які порушувались жителями міста  за  1 квартал 2017 рік - це питання виділення землі учасникам АТО під будівництво- (1 квартал 2017 року — 14), вирішення житлово комунальних питань, житлово-комунальних питань,  благоустрою  доріг, тротуарів, ремонт покрівлі житлових будинків, освітлення вулиць - ( 1 квартал 2017р- 59) надання  матеріальної допомоги ( 1 квартал 2017р.- 111) руху маршрутних таксі, зв”язку ( 1 квартал 2017 р. - 10). На переважну  більшість звернень  були дані доручення  для розгляду і виконання відповідним  керівникам, на інші — відповіді  і роз”яснення.     

Проаналізувавши статистику надходження заяв громадян, відбулося їх збільшення з питань:     

 -       аграрної політики і земельних відносин на 4 (1 квартал 2017р-11, 1 квартал 2016р -7)

 -       економічної,цінової інвестиційної,зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва на 9.( 1 квартал 2017р.-14, 1 квартал 2016р-5)

Відбулось зменшення з таких питань :

 -       соціального захисту  на 27 (1 квартал 2017р- 134, 1 квартал 2016р- 161)

 -       комунального господарства на 22 (1 квартал 2017р- 59, 1 квартал 2016 р-81)

 -       житлової  політики  на 14 ( 1 квартал 2017р-70,  1 квартал 2016 р.-84) ці звернення стосувалися долучення документів до облікових справ заявників, що перебувають на черзі квартирного обліку громадян, прийнятт на квартирний облік.

          

         У березні  2017 року згідно з планом роботи виконавчого комітету Нововолинської міської ради питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконкому (рішення № 70від 16.03.2017р.  ) Прийняті відповідні рішення.

        Звернулось 14 громадян  за первиною юридичною допомогою у відділ правової роботи житлових та кадрових питань.

         Згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2017року №6-р “Про нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Нововолинської міської ради” проведено 2 засідання комісії з питань розгляду звернень у виконавчомуу комітеті міської ради.

        

        Розпорядженням міського голови від 23.11.2015р. 97-ро затверджений  графік проведення особистого прийому громадян керівництвом міста.

Щоденно проводиться прийом громадян, ведеться роз’яснювальна робота (в тому числі – у телефонному режимі) з питань, що турбують громадян, надаються індивідуальні консультації щодо порядку реалізації громадянами їхніх конституційних прав на звернення, практична допомога у написані заяв.

Особлива увага приділяється розгляду звернень, які надходять від мам-героїнь, багатодітних матерів, учасників ВВ війни, інвалідів війни, учасників майдану, учасників АТО, поранених, родин  мобілізованих та загиблих військовослужбовців.

Активізовується роз”яснювальна робота, зокрема у ЗМІ висвітлюється інформація прес-конференції за участю міського голови та його заступників, у режимі робочого часу працює телефон “гарячої лінії”  щодо надання населенню житлової субсидії. Інформація про стан роботи із зверненнями громадян   висвітлюється у засобах масової інформації, зокрема, у газеті „Наше місто”, на радіо і телебаченні, розміщується на веб-сайті Нововолинської міської ради.

шаблоны joomla недвижимость