На сайті 35 гостей та відсутні користувачі

Жителю міста ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ Звернення громадян ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2017 р.

ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян за перший квартал 2017 р.

Створено: Вівторок, 25 квітня 2017, 14:26
Перегляди: 245

 

         У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 1 кварталу 2017 року надійшло 335 звернень (письмових – 299, усних – 36),що на 72 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року ( 1 квартал 2017р.- 335, 1 квартал 2016 - 407 )  з них 2 електороних петицій і 2 електроних звернень.

Міським головою та його заступниками упродовж цього періоду проведено 22 прийомів, під час яких звернулося 36 громадянина. Проведено 2 прийоми за місцем проживання в смт. Благодатне,  під час яких звернулося 5 громадян.

Зареєстровано 21 колективних і 7 повторних звернень, відповідно до минулого року кількість колективних звернень зменшилось  на 19, повторних звернень зменшилось  на 1.

Надійшло 92 звернення від найменш соціально-захищених верств населення.

    Від вищих органів влади надійшло 43 звернення із них 35 -від гарячої лінії(Очільне місце в спектрі питань, які піднімають громадяни через “Урядову  гарячу лінію” займають питання нарахування і призначення субсидій).    

           Жителями міста порушено 348 питань. Відбулось зменьшення на 63 .(1 квартал 2016р — 411 звернень)

Зареєстровано 15  інформаційних запитів та 23 депутатських звернень.

За структурою , проблеми, які порушувались жителями міста  за  1 квартал 2017 рік - це питання виділення землі учасникам АТО під будівництво- (1 квартал 2017 року — 14), вирішення житлово комунальних питань, житлово-комунальних питань,  благоустрою  доріг, тротуарів, ремонт покрівлі житлових будинків, освітлення вулиць - ( 1 квартал 2017р- 59) надання  матеріальної допомоги ( 1 квартал 2017р.- 111) руху маршрутних таксі, зв”язку ( 1 квартал 2017 р. - 10). На переважну  більшість звернень  були дані доручення  для розгляду і виконання відповідним  керівникам, на інші — відповіді  і роз”яснення.     

Проаналізувавши статистику надходження заяв громадян, відбулося їх збільшення з питань:     

 -       аграрної політики і земельних відносин на 4 (1 квартал 2017р-11, 1 квартал 2016р -7)

 -       економічної,цінової інвестиційної,зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва на 9.( 1 квартал 2017р.-14, 1 квартал 2016р-5)

Відбулось зменшення з таких питань :

 -       соціального захисту  на 27 (1 квартал 2017р- 134, 1 квартал 2016р- 161)

 -       комунального господарства на 22 (1 квартал 2017р- 59, 1 квартал 2016 р-81)

 -       житлової  політики  на 14 ( 1 квартал 2017р-70,  1 квартал 2016 р.-84) ці звернення стосувалися долучення документів до облікових справ заявників, що перебувають на черзі квартирного обліку громадян, прийнятт на квартирний облік.

          

         У березні  2017 року згідно з планом роботи виконавчого комітету Нововолинської міської ради питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконкому (рішення № 70від 16.03.2017р.  ) Прийняті відповідні рішення.

        Звернулось 14 громадян  за первиною юридичною допомогою у відділ правової роботи житлових та кадрових питань.

         Згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2017року №6-р “Про нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Нововолинської міської ради” проведено 2 засідання комісії з питань розгляду звернень у виконавчомуу комітеті міської ради.

        

        Розпорядженням міського голови від 23.11.2015р. 97-ро затверджений  графік проведення особистого прийому громадян керівництвом міста.

Щоденно проводиться прийом громадян, ведеться роз’яснювальна робота (в тому числі – у телефонному режимі) з питань, що турбують громадян, надаються індивідуальні консультації щодо порядку реалізації громадянами їхніх конституційних прав на звернення, практична допомога у написані заяв.

Особлива увага приділяється розгляду звернень, які надходять від мам-героїнь, багатодітних матерів, учасників ВВ війни, інвалідів війни, учасників майдану, учасників АТО, поранених, родин  мобілізованих та загиблих військовослужбовців.

Активізовується роз”яснювальна робота, зокрема у ЗМІ висвітлюється інформація прес-конференції за участю міського голови та його заступників, у режимі робочого часу працює телефон “гарячої лінії”  щодо надання населенню житлової субсидії. Інформація про стан роботи із зверненнями громадян   висвітлюється у засобах масової інформації, зокрема, у газеті „Наше місто”, на радіо і телебаченні, розміщується на веб-сайті Нововолинської міської ради.