На сайті 114 гостей та відсутні користувачі

Жителю міста ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ Звернення громадян У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 2016 року надійшло 1374 звернень

У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 2016 року надійшло 1374 звернень

Створено: Середа, 18 січня 2017, 08:41
Перегляди: 254

         У виконавчий комітет Нововолинської міської ради протягом 2016 року надійшло 1374 звернень (письмових – 1140, усних – 234),що на 138 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (  2015 р.- 1278,   2016 -1140),  з них - 38 електронних петиції.

Міським головою та його заступниками упродовж цього періоду проведено 65  прийомів, під час яких звернулося 234 громадянина. Проведено 7 прийомів за місцем проживання в смт. Благодатне,  під час яких звернулось 30 громадян.

Зареєстровано 154 колективних і 46 повторних звернень, відповідно до минулого року кількість колективних звернень збільшилось на 32, повторих звернень збільшилось  на 4.

Надійшло 368 звернень від найменш соціально-захищених верств населення.

         Від вищих органів влади надійшло 251 звернень, із них 193 - від гарячої лінії.    

           Жителями міста порушено 1422 питань, у порівнянні з минулим роком їх зменшилося на 255 .

Зареєстровано 69 інформаційних запитів та 150 депутатських звернень.

За структурою, проблеми, які порушувались жителями міста  за   2016 рік - це питання житлово-комунального господарства, благоустрою  доріг, тротуарів, ремонт покрівлі житлових будинків, освітлення вулиць, водопостачання — заміна водопровідних труб ( 2016 р.-306,  2015р — 440) зменшення на  134.       

Проаналізувавши статистику надходження заяв громадян, відбулося їх збільшення з питань:     

$1-       соціального захисту на 14 ( 2016 р. – 524,   2015р- 510, із них 367  стосується надання матеріальної допомоги).

$1-       охорони здоров’я на 15( 2016р.- 26, 2015 р.-11).

         У березні та в липні 2016 року згідно з планом роботи виконавчого комітету Нововолинської міської ради питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконкому (рішення № 104 від 17.03.2016р. та  рішення №295 від 20 липня 2016р.) Прийняті відповідні рішення.

         Звернулось 25 громадян  за первиною юридичною допомогою у відділ правової роботи житлових та кадрових питань.

         Згідно з розпорядженням міського голови від 16 березня 2016 року №39-ра створено робочу групу по перевірці стану роботи із зверненнями громадян. Здійснюються перевірки у структурних підрозділах міськвиконкому, на підприємствах, установах  та організаціях міста.

         Згідно з розпорядженням міського голови від 31.12.2010 р. № 82-р за 9 місяців  2016 р. проведено 4 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради ( оформлені протоколи засідань).

            Розпорядженням міського голови від 23.11.2015р. 97-ро затверджений  графік проведення особистого прийому громадян керівництвом міста.

Щоденно проводиться прийом громадян, ведеться роз’яснювальна робота (в тому числі – у телефонному режимі) з питань, що турбують громадян, надаються індивідуальні консультації щодо порядку реалізації громадянами їхніх конституційних прав на звернення, практична допомога у написані заяв.

Особлива увага приділяється розгляду звернень, які надходять від мам-героїнь, багатодітних матерів, учасників ВВ війни, інвалідів війни, учасників майдану, учасників АТО, поранених, родин  мобілізованих та загиблих військовослужбовців.

Активізовується роз’яснювальна робота, зокрема у ЗМІ висвітлюються   прес-конференції за участю міського голови та його заступників, у режимі робочого часу працює телефон “гарячої лінії”  щодо надання населенню житлової субсидії. Інформація про стан роботи із зверненнями громадян   висвітлюється у засобах масової інформації, зокрема, у газеті „Наше місто”, на радіо і телебаченні, розміщується на веб-сайті Нововолинської міської ради.