Звернення громадян – на контролі міської влади

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2019 рік – перше питання порядку денного, яке заслухали на засіданні виконкому сьогодні, 19 березня 2020 року.

Начальниця відділу організаційно-виконавчої роботи Наталія Марценюк поінформувала, що упродовж 2019 -го надійшло 1534 звернення, що на 89 менше, ніж було у попередньому році , з них 1155 письмових та 379 усних. У зверненнях громадяни порушили 1613 питань різного спрямування.
Найбільш актуальними були питання соціального захисту, комунального господарства та земельних відносин.

Переважна кількість цих звернень стосувалася надання грошової допомоги на лікування, допомоги до новорічних та різдвяних свят сім’ям загиблих, учасників АТО.

Багато звернень надходило щодо надання субсидій.
Серед питань комунального господарства найчастіше зверталися з приводу проведення ремонту покрівель, благоустрою доріг та тротуарів, освітлення вулиць, знесення зелених насаджень, косіння трави, заміни водопровідних та каналізаційних труб, водопостачання.

У 2019 році надійшло 104 депутатські звернення та 54 запити на отримання публічної інформації.

Наталія Марценюк повідомила, що 300 нововолинців звернулося торік на Урядову гарячу лінію, а до керівництва ОДА жителі нашого міста направили 472 звернення. Найгострішими серед них були питання земельних відносин, житла, житлово-комунального господарства, соціального забезпечення.

IMG 7406

На сайті Нововолинської міської ради функціонує банер «Електронні петиції», який забезпечує реалізацію права громадян ініціювати пропозиції щодо поліпшення життя нашого міста. Торік не зареєстровано жодної петиції.
Упродовж звітного періоду міський голова та його заступники провели 118 прийомів громадян з особистих питань та 8 виїзних в селищі Благодатне.

Начальниця відділу зазначила, що моніторинг за дотриманням термінів розгляду звернень показав: виконавська дисципліна в цілому покращилась.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2019 році свідчать, що мали місце факти порушень чинного законодавства щодо звернень громадян через те, що підготовлені відповіді керівниками окремих служб були недосконалими і поверталися їм на доопрацювання.

Перший заступник міського голови, секретар ради Андрій Сторонський звернув увагу на необхідності дотримання норм законодавства при розгляді звернень та підготовці чітких і достовірних відповідей, а також звернув увагу на те, що треба надавати законодавчо мотивовані відповіді-роз’яснення, аби не породжувати повторні звернення та скарги.

Відділ з питань інформаційної політики, комунікацій та програмно-апаратного забезпечення.