На сайті 28 гостей та відсутні користувачі

Жителю міста ЖИТЕЛЮ МІСТА Правова приймальня Правила реєстрації місця проживання новонародженої дитини

Правила реєстрації місця проживання новонародженої дитини

Створено: П'ятниця, 25 листопада 2016, 14:51
Перегляди: 229

          Внесеними змінами до Закону України  «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» зокрема до статті 6, передбачено, що за бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені цією статтею для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Відповідно до Правил реєстрації місця проживання (далі Правила), що визначають механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування oci6 в Україні, а також встановлюють форми необхідних для цього документів, органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

Перелік документів, необхідних для проведення реєстрації місця проживання, зокрема малолітньої дитини, визначено вищенаведеною статтею Закону та пунктом 18 Правил.

Так, для реєстрації місця проживання дитини подається:

- заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил;

-свідоцтво про народження;

-квитанція про сплату адміністративного збору;

            -документи, що підтверджують право на проживания в житлі, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання oco6i права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживания особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім'ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- документ, що посвідчує особу представника (одного з батьків).

Реєстрація місця проживания особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків, дійсність документа, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві.

 Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації (пункт 20 Правил).

Працівник органу реєстрації в день звернення особи або її представника чи в день отримання документів, зокрема, від органів державної реєстрації актів цивільного стану приймає відповідне рішення і оформляє довідку про реєстрацію місця проживання. Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавались до органу державної реєстрації актів цивільного стану оформлена довідка повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що робиться відповідна відмітка .

Водночас зазначаємо, що наведеною статтею  Закону України  передбачено, що батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

 

В.о. начальника Нововолинського міського

відділу ДРАЦС ГТУЮ у Волинській області                                      В.О.Мельник