На сайті 50 гостей та відсутні користувачі

Жителю міста ЖИТЕЛЮ МІСТА Правова приймальня Визначено порядок розгляду скарг у сфері держреєстрації

Визначено порядок розгляду скарг у сфері держреєстрації

Створено: Понеділок, 11 січня 2016, 10:59
Перегляди: 180

Для забезпечення розгляду скарг у сфері держреєстрації суб’єктом розгляду скарги утворюються постійно діючі комісії з питань розгляду скарг, положення та склад яких затверджуються Мін’юстом або відповідним територіальним органом.

Це передбачено порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженому постановою Кабміну від 25 грудня 2015 р. №1128. Постанова набирає чинності з 1 січня 2016 року.

Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, територіального органу Мін’юсту, що здійснюється Мін’юстом та його територіальними органами.

Розгляд скарг здійснюється за заявою особи, яка вважає, що її права порушено, що подається виключно у письмовій формі. Відсутність у скарзі обов’язкових відомостей, передбачених законами, не є підставою для відмови у її реєстрації.

Під час розгляду скарги по суті комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення скаржника, зазначених у скарзі, та інші обставини, які мають значення для об’єктивного розгляду скарги, у тому числі шляхом перевірки відомостей, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно чи Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, та у разі необхідності витребування документів, пояснень тощо у суб’єкта оскарження.

Під час розгляду скарги по суті обов’язково запрошується скаржник та/або його представник, суб’єкт оскарження та інші заінтересовані особи, зазначені у скарзі або встановлені відповідно до відомостей реєстрів. 

Якщо комісія під час розгляду скарги визнає необхідним проведення перевірки зазначених у скарзі обставин правоохоронними органами, суб’єкт розгляду скарги  надсилає відповідні відомості правоохоронним органам для здійснення перевірки таких відомостей та вжиття в межах  їх компетенції відповідних заходів реагування щодо припинення порушення законодавства.

Рішення, дії або бездіяльність суб’єкта розгляду скарги можуть бути оскаржені до суду.