У Києві 16 – 17 березня пройшов дводенний тренінг «Комунікація – досягнення ваших цільових груп»

Створено: П'ятниця, 18 березня 2016, 17:09
Перегляди: 381

DSC 2344

У Києві 16 – 17 березня пройшов дводенний тренінг «Комунікація – досягнення ваших цільових груп», у рамках підтримки програми Європейського Союзу “Демонстраційні проекти Угоди мерів” (COM-DEP). Нововолинськ був представлений командою проекту "Перший крок у переході на використання відновних джерел енергії у місті Нововолинськ".
Програма ЄС «Демонстраційні проекти Угоди мерів» (COM-DEP) була створена на рівні Європейської Комісії, як відповідь на виклики, що стоять перед невеликими (до 200 тис.) містами-підписантами загальноєвропейської ініціативи «Угода мерів» в країнах Східного партнерства. Програма діє в контексті відсутності, або неналежного рівня власного технічного та фінансового потенціалу для впровадження Планів дій для сталого енергетичного розвитку. Метою даної програми є належний супровід професійною Командою Підтримки впровадження проектів у відібраних містах у рамках поданих ними планів дій. На основі двоетапного конкурсу Єврокомісією було відібрано 19 проектів-переможців (11 з них - в Україні, по 3 в Молдові і Білорусі, по 1 в Вірменії та Грузії). Кожне місто підписало з Єврокомісією грантові угоди. Загальний запланований обсяг фінансування грантів становить 14,2 млн.євро. Нововолинськ став підписантом угоди на 1,3 млн. євро з проектом "Перший крок у переході на використання відновних джерел енергії у місті Нововолинськ".
Головною метою проекту було забезпечення якісного висвітлення впровадження грантового проекту на місцях за допомогою комунікаційних каналів. Усі одержувачі визначених вигод, що виникають у результаті реалізації проекту, повинні розуміти та знати про головний меседж грантодавця. Важливою цілю комунікаційної складової у проектах Європейського союзу є культура енергозбереження та енергоефективності.
Модератор заходу Максим Верещак - ключовий експерт Програми CoM-DeP ознайомив присутніх із змінами в цілях Угоди мерів і самою програмою Демонстраційних проектів. Про основні принципи комунікаційної компанії Делегації Європейського Союзу в Україні розповів Марті Лутцар. Комунікаційний експерт команди підтримки Андрій Кирчів розповів, як успішно працювати з цільовими групами використовуючи комунікаційні канали в проектах COM-DEP. Як написати статтю, розробити прес- та пост-реліз, організувати прес-конференцію, розповів відомий в Україні журналіст Анатолій Марциновский. Для закріплення матеріалу тренер з Комунікацій Тетяна Деревянкіна провела низку практичних занять в групах.

шаблоны joomla недвижимость