Упродовж 2017 року до виконавчого комітету Нововолинської міської ради надійшло 1337 звернень, з них письмових – 1133, усних – 204. Це на 37 звернень менше, ніж за відповідний період попереднього року. Зареєстровано 2 електронні петиції і та 12 електронних звернень.
Міським головою та його заступниками протягом цього періоду проведено 64 прийоми, під час яких звернулося 204 громадянина. Здійснено 6 прийомів за місцем проживання у смт. Благодатне.
Зареєстровано 123 колективних і 54 повторні звернення. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість колективних звернень зменшилась на 31, а повторних збільшилась на 8.
Надійшло 84 запити на інформацію та 179 депутатських звернень.
Отримано 200 звернень від вищих органів влади. Із них 171 надійшло через “гарячу лінію”, під час якої громадяни найчастіше порушували питання нарахування і призначення субсидій.
Надійшло 410 звернень від найменш соціально - захищених верств населення.
Питання, з якими зверталися люди, стосувалися житлово - комунального господарства, благоустрою доріг, тротуарів, ремонту покрівель житлових будинків, освітлення вулиць, водопостачання - заміни водопровідних труб, забезпечення неякісною питною водою, виділення землі учасникам АТО під будівництво, надання матеріальної допомоги, руху маршрутних таксі, зв’язку.
Актуальними залишились питання соціального захисту (524), зокрема, про надання матеріальної допомоги (394), а також комунального господарства (326).
Світлана Бадзюнь, головний спеціаліст загального відділу.