Інформація про проведену роботу відділом у липні 2013р.

Створено: Четвер, 08 травня 2014, 11:38
Перегляди: 1116

1. Забезпечено опрацювання і виконання постанов розпорядника Реєстру, розпоряджень, доручень, вимог відділу адміністрування, Волинської ОДА виконавчого комітету міської ради та міського голови, а саме:


      -  на вимогу відділу адміністрування ДРВ, підготовлено та  надіслано інформацію на офіційний сайт ДРВ.
2. Отримано і опрацьовано відомості від суб’єктів подання інформації згідно статті 22 Закону України “ Про Державний реєстр виборців”.
3. До бази даних Державного Реєстру виборців внесено300 змін, що складає 0,71% від кількості виборців.
 - Аналіз розбіжностей в даних при співставленні виборців -11;
 - Знищено записів згідно статті 17, ч.5(>5р) - 4; 
4.  Видано 32 наказів начальника відділу ведення ДРВ;
5. Підготовлено і надіслано 3 запита  до суб’єктів подання інформації;
6.Забезпечено ознайомлення та виконання доручень, вимог розпорядника Реєстру, відділу адміністрування висвітлених на WEB-сайті ДРВ;
7.  Забезпечено виконання заходів передбачених планом роботи міської ради та виконавчого комітету за липень 2013 року.
 

шаблоны joomla недвижимость