АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МІСТА НОВОВОЛИНСЬКА за І квартал 2015 року

Створено: П'ятниця, 24 квітня 2015, 15:47
Перегляди: 1124

Протягом І кварталу 2015 року робота органів виконавчої влади та місцевого самоврядування міста була спрямована на виконання  завдань Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014-2015 роки.

За січень 2015 року реалізовано промислової продукції на 201,0 млн.грн., що становить 17,5% до загальнообласного показника. Обсяги реалізації промислової продукції у розрахунку на одного жителя міста становили 3774 грн. По даному показнику місто посідає перше місце в області.

Шахтами ДП «Волиньвугілля» у І кварталі 2015 року видобуто 81850 тонн вугілля, що на 6042 тони менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Планове завдання вугільні підприємства  ДП «Волиньвугілля»  виконали на 76,5 відсотка.

З початку інвестування станом на 1 січня 2015 року в економічний сектор міста Нововолинська надійшло 93150,1 тис. дол. США прямих іноземних інвестицій.

По обсягах іноземних інвестицій на одного жителя (1605,0 дол.США), місто посідає перше місце в області та в 6 разів перевищує середній показник по області (260,6 дол.США).

Будівельними організаціями усіх форм власності за І квартал 2015 року виконано підрядних робіт на суму 2,4 млн.грн., що становить 2,1 відсотка до загальнообласного обсягу.

За І квартал 2015 року надходження власних і закріплених доходів загального фонду бюджету міста склали 16077,5 тис.грн., що становить 30,0 відсотка до затверджених річних показників зі змінами на 2015 рік, Зокрема, забезпечено надходження основного бюджетоутворюючого платежу – податку з доходів фізичних осіб поступлення якого склали 9171,7 тис.грн.

На протязі звітного періоду 2015 року своєчасно проводилась виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери, розрахунки за енергоносії, що споживаються бюджетними установами, у повному обсязі здійснювались інші виплати соціального характеру.

Транспортними  перевезеннями  в місті  займаються ВАТ “Володимир-Волинське АТП – 10707”, та  підприємці-перевізники.

За січень-березень 2015 року перевезено 108,2 тис. пасажирів, що  становить 120,5 % до відповідного періоду минулого року. Вантажні перевезення  становили 23,9 тис. тонн, що  становить 98,8 % до відповідного періоду минулого року.

У січні-лютому 2015 року населення міста  сплатило за житлово-комунальні  послуги,  враховуючи  погашення  боргів  попередніх  періодів 16637,8 тис. грн.  Рівень сплати становив 91,1 %. За житло і комунальні послуги станом на 1 березня 2014 року громадяни заборгували – 16802,9 тис.грн.

За 2014 рік підприємства та їх структурні підрозділи, для яких надання послуг є основним видом діяльності,  реалізували  послуг на 70904,9 тис.грн., в тому числі населенню – на 29410,6 тис. грн.

За січень-лютий 2015 року обсяги товарного експорту зменшились на 2,3 % і становлять  5528,2 тис. дол. США, імпорту  зменшилась на 29,9 % і становить                           8818,1 тис.дол.США.  Від’ємне сальдо зовнішньої торгівлі склало 3289,9 тис. дол. США.

Продовжується планомірна робота по фінансовій підтримці найбільш вразливих категорій населення шляхом надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Протягом січня-березня 2015 року 957 сім’ям призначено субсидії, середній розмір призначеної субсидії  в розрахунку на одну сім’ю складає 463,7 грн.  Загальна  сума призначених субсидій  становила  454,1 тис.грн.

Розв’язання проблеми забезпечення своєчасної виплати  заробітної плати  та погашення заборгованості з неї перебуває на постійному контролі місцевих органів влади. Регулярно проводяться засідання міської комісії з питань забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано керівників відповідних служб, підприємств, установ і організацій, які не забезпечують своєчасну, у повному обсязі виплату заробітної плати працівникам.

Станом на 01.04.2015 року заборгованість з виплати заробітної плати в економічно-активних підприємствах становила 9284,6 тис.грн.

За 2014 рік  середньомісячна заробітна плата по місту становила 3524 грн.

На первинному обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування перебуває 110 дітей даної категорії, з них: 25 – дітей-сиріт та 85 - дітей, позбавлених батьківського піклування. 91 з них проживають у сім’ях опікунів, 4 дитини – виховуються у дитячих будинках сімейного типу, 8 – у прийомних сім’ях; 6 – дітей знаходяться на повному держаному забезпеченні; 1 дитина – невлаштована (перебуває у розшуку).

З початку  2015 року на первинний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування поставлено не було.

З метою соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та застосування ефективних форм їх соціальної підтримки  міська рада затвердила міську цільову соціальну Програму реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на 2008 – 2017 роки, в якій передбачені кошти для ремонту житла дітям даної категорії.

Працівниками служби у справах дітей значна увага приділяється своєчасному виявленню дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. У І кварталі 2015 року проведено  обстеження умов проживання і утримання дітей цієї категорії  у 35 сім'ях, де виховуються 46 дітей. На облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах у звітному періоді поставлено не було. 

Підготовлено і подано до суду 3 позовних  заяви для вирішення питання  позбавлення  батьків  батьківських прав. За результатами розгляду в судах 2 батьків позбавлено батьківських прав відносно  3 дітей.

За поданням служби у справах дітей 11 батьків  притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.184 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невиконання своїх батьківських обов’язків.

Працівниками служби спільно з працівниками відділу кримінальної міліції у справах дітей МВ УМВС, служби з питань захисту прав споживачів та державної податкової інспекції м. Нововолинська проведено 6 рейдів по торгових точках міста з метою виявлення випадків незаконного продажу тютюнових та алкогольних виробів дітям. Під час проведених рейдів виявлено 1 порушень. Працівниками СКМСД МВ УМВС складено протоколи на продавців за реалізацію тютюнових виробів неповнолітнім.

Нагальними питаннями, що потребують розв’язання є:

-          фінансування завершення будівництва шахти №10 «Нововолинська»;

-          створення госпітального округу з центром у м. Нововолинську;

-          фінансування добудови ІІ-ї черги полігону твердих побутових відходів;

-          фінансування завершення реалізації проекту по реконструкції системи теплопостачання Південно-Східного району м. Нововолинська;

Пропозицією щодо вирішення цих питання є їх фінансування з державного бюджету.

Ще одним питанням що потребує розв’язання є початок вкладення капітальних інвестиції Луцьким автозаводом в придбане ним підприємство «Оснастка» для створення нових робочих місць.

шаблоны joomla недвижимость