На сайті 65 гостей та відсутні користувачі

> Управління праці та соціального захисту населення Структура Структура

Структура

Створено: Четвер, 08 травня 2014, 14:42
Перегляди: 1099

Начальник управління:  ВОЛЧАНЮК НАТАЛІЯ БОРИСІВНА                                                           каб. 310, б-р Шевченка, 7,тел. 4-10-70, факс 4-06-97
Приймальні дні : понеділок       8.00 год - 13.00 год,   14.00 год-17.00 год
                              вівторок         8.00 год – 13.00 год
                              середа             8.00 год – 13.00 год
                              четвер             8.00 год – 13.00 год, 14.00 год -17.00 год

Заступник начальника управління: БОЙКОВА МАЙЯ ВОЛОДИМИРІВНА                                                                        каб. 308, б-р Шевченка, 7, тел. 4-10-70
Приймальні дні : понеділок      8.00 год – 13.00 год,                                                                                  вівторок        8.00 год – 13.00 год, 14.00 год - 17.00 год
                              середа            8.00 год – 13.00 год, 14.00 год-17.00 год
                              четвер            8.00 год -  13.00 год

 ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ТА СІМЕЙНОЇ ПОЛІТИКИ                       Начальник відділу: ЦЬОСЬ ІРИНА СЕРГІЇВНА                                                                                      каб. 306, б-р Шевченка, 7, тел. 3-05-37, 3-24-33
Приймальні дні : понеділок – четвер       8.00 год - 17.15 год
                              обідня перерва             13.00 год - 14.00 год
                              п'ятниця                        8.00 год - 16.00 год


Кадрове забезпечення: 2 штатних одиниці
Основні напрями діяльності:                                                                                                   Забезпечення реалізації державної політики:                                                                                                    - у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці;                                                   - з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.   

Основні види послуг:

- моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати;

- повідомна реєстрація колективних договорів;

- контроль за охороною праці;

- ведення діловодства, обліку документації з питань проходження альтернативної (невійськової) служби;

- підготовка документів  на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»;

- організаційні заходи для проведення міських комісій:

           з детінізації та легалізації заробітної плати;

           з питань забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат;

           з питань безпечної життєдіяльності населення міста. 

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, ЗВІТНОСТІ ТА ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Начальник відділу: ГОЛУБОВСЬКА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА                                                                        каб. 302, б-р Шевченка,7, тел. 4-11-22
Приймальні дні : понеділок – четвер     8.00 год - 17.15 год
                              обідня перерва            13.00 год - 14.00 год
                              п'ятниця                       8.00 год - 16.00 год
Кадрове забезпечення: 7 штатних одиниць
Основні напрями: здійснення фінансових розрахунків
Основні види послуг:
1)      виплата соціальних допомог (через 10 банківських установ та 5 поштових відділень);
2)      розрахунки з суб’єктами, що надають послуги пільговим категоріям населення (68 суб’єктів);
3)      утримання міських установ соціального захисту населення;
4)      фінансування заходів у межах виконання міських цільових програм.
Програми, виконання яких контролює відділ: Цільова програма соціального захисту населення на 2016-2020 роки.
Відділ займається адміністративною та фінансовою діяльністю, забезпечує фінансування  всіх видів соціальних допомог, заходів у межах міських цільових програм, розрахунки з суб’єктами, що надають соціальні послуги пільговим категоріям членам територіальної громади міста.

Головний спеціаліст сектору з питань постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС:      

ЛАСКОВА МАРИНА ІВАНІВНА, каб. 318, б-р Шевченка, 7, тел. 3-21-68
Приймальні дні : понеділок – четвер     8.00 год - 17.15 год
                              обідня перерва           13.00 год - 14.00 год
                              п'ятниця                       8.00 год - 16.00 год
Призначення та виплата компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:
      -   доплата  за роботу на радіозабруднених територіях, збереження заробітної плати при переведенні на нижче оплачувану роботу та у зв”язку  з відселенням, виплата підвищених стипендій та надання додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
     -  компенсація сім”ям з дітьми  та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    -   щомісячна грошова допомога у зв”язку  з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва  та компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    -    компенсація за шкоду заподіяну здоров”ю, та допомоги на оздоровлення, у разі вивільнення з роботи громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    - пільги на медичне обслуговування та зубопротезування  громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    -   видача посвідчень;
   -    забезпечення санаторно-курортними путівками осіб 1 категорії, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ
Начальник відділу: БУТЕЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА                                                               каб.315, б-р Шевченка,7, тел.4-08-18.                                                                                             Приймальні дні: понеділок – четвер      8:00 год - 17:15 год                                                                                                                                    обідня перерва             13:00 год - 14:00 год                                                                                                            п’ятниця                       8:00 год – 16:00 год                                                             Кадрове забезпечення : 7 штатних одиниць. 

 Основні напрями діяльності:

облік громадян, що мають право на одержання пільг;

ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги;

контроль за наданням та фінансуванням пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

 Основні види послуг:

визначає право на отримання пільг залежно від середньомісячного сукупного доходу сім’ї осіб, які мають право на пільги згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»;

призначення та виплата пільги на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу;

проведення безоплатного капітального ремонту квартири інвалідам війни;

виплата довічної державної іменної стипендії громадян України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

прийом пакету документів для здійснення виплати щомісячної допомоги ветеранам ОУН – УПА;

 прийом пакету документів для здійснення виплати допомоги на поховання учасників бойових дій;

відшкодування витрат на перевезення пільгової категорії населення;

веде реєстр учасників бойових дій;

веде реєстр багатодітних сімей;

 створює   бази   даних, коригує їх та проводить виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

 встановлює статус багатодітна сім'я та видає посвідчення «Багатодітна сім’я» та «Дитина з багатодітної сім’ї», згідно Закону України «Про охорону дитинства»

  надає статус «Дитина війни» відповідно  до Закону   України   «Про соціальний статус дітей війни»;

 реєстрація ОСББ та відшкодування їм пільг;

 видає пільговикам довідки для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу відповідно до законодавства, а саме : безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, тощо;

 проводить щомісячну  автоматизовану звірку DBF файлів з організаціями надавачами послуг пільговій категорії міста.

ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНВАЛІДІВ, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ                          Начальник відділу: СУПРУН ІРИНА ВІКТОРІВНА                                                                                  каб. 313, б-р Шевченка,7,тел.3-14-96
Приймальні дні:   понеділок – четвер          8.00 год -17.15 год
                               обідня перерва                13.00 год -14.00 год
                               п’ятниця                           8.00 год - 16.00 год

Кадрове забезпечення: 3 штатні одиниці.                                                                                             Основні напрями діяльності:
- сприяння реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці , які потребують соціальної допомоги та підтримки з боку держави;
- організація роботи по наданню встановлених пільг інвалідам, ветеранам війни та праці;
- вивчення стану матеріально-побутового забезпечення та потреб соціально незахищених громадян.
Основні функції відділу:
            1.Здійснення відповідно до чинного законодавства виплат грошових компенсацій інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, на транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян.
            2.Формування транспортних справ громадян, що мають право на забезпечення автомобілем та компенсаційні виплати.
            3. Виплата щомісячної грошової допомоги інвалідам війни та учасникам бойових дій, яким виповнилось 90 років і більше.
            4. Видача посвідчень встановленого зразку пільговій категорії громадян.
            5. Введення в Центральну базу даних  індивідуальних програм реабілітації інвалідів.
            6.Облік і видача, відповідно до чинного законодавства, інвалідам  та ветеранам війни путівок для оздоровлення у санаторно-курортних закладах.
            7. Надання правової допомоги  щодо збору документів для надання одноразової грошової допомоги інвалідам всіх груп та категорій.
            8. Ведення обліку громадян, які потребують забезпечення протезно-ортопедичними виробами та видача направлення.
            9. Ведення обліку громадян, які за висновками лікувальних установ потребують надання технічних та інших засобів пересування, проводить їх видачу.
            10. Здійснює направлення інвалідів на навчання до Всеукраїнських центрів реабілітації інвалідів.                                                                                                                                                                 11. Здійснює моніторинг по створенню безперешкодного доступу до об’єктів соціальної інфраструктури людей з обмеженими можливостями.                                                                         12. Видача направлень учасникам АТО до реабілітаційних установ для надання психологічної та медичної реабілітації.

 ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ                                                      Начальник відділу:     ЗАКОЛОДНА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА                                                                     каб. 110, бульвар Шевченка, 7, тел. 3-25-49
Приймальні дні : понеділок – четвер     8.00 год - 17.15 год
                              обідня перерва            13.00 год - 14.00 год
                              п'ятниця                       8.00 год - 16.00 год
Завідувач сектору прийому громадян:     Мартинюк Олена Миколаївна, каб.110, б-р Шевченка, 7, каб. 110, тел. 3-25-49
Завідувач сектору прийняття рішень:   Скрипник Голназіра Фахмутдіновна, каб.109, б-р Шевченка,7,  каб. 109, тел. 3-23-49
Основні напрямки діяльності: забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, інвалідів з дитинства та дітей – інвалідів, осіб, які потребують стороннього догляду, надання субсидій на відшкодування житлово – комунальних послуг та твердого палива, соціальний захист внутрішньо переміщених осіб.
Основні види послуг:
1. Призначення державних допомог у зв’язку:
-          з вагітністю та пологами;
-          при народженні дитини;
-          по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
-          на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
-          на дітей одиноким матерям;
-          при усиновленні дитини;
-          дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів.
2. Призначення державних соціальних допомог:
-          малозабезпеченим сім’ям;
-          інвалідам з дитинства;
-          на дітей – інвалідів;
-          надбавки на догляд за дитиною – інвалідом, інваліду з дитинства;
-          особам, які не мають права на пенсію;
-          на дітей – сиріт в прийомних сім’ях та будинках сімейного типу.
3. Призначення щомісячних грошових допомог:
-          малозабезпеченій особі, яка проживає з інвалідом І,ІІ групи внаслідок психічного розладу;
-          за надання соціальних послуг по догляду за інвалідом або хворим, який потребує стороннього догляду за висновком ЛКК;
-          по догляду за інвалідом І групи або престарілим;                                                                                  -          внутрішньо переміщеним особам.                                                                                                     4. Призначення субсидії для відшкодування витрат на  оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива.                                                             5. Призначення одноразової допомоги матері-героїні.                                                                  

Структура відділу:
-          сектор прийому громадян – 8 осіб;
-          сектор призначення – 6 осіб;
Принцип роботи: відділ працює по удосконаленій системі соціальної допомоги. З 2008 року впроваджена єдина технологія прийому громадян, введено прийом громадян за попереднім записом без обідньої перерви.

 ВІДДІЛ ВИПЛАТИ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ                                 Начальник відділу: АРШУЛІК ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА                                                                             каб. 105, б-р Шевченка, 7, тел. 3-15-06
Приймальні дні : понеділок – четвер     8.00 год - 17.15 год
                              обідня перерва            13.00 год - 14.00 год
                              п'ятниця                       8.00 год - 16.00 год                                                                   Кадрове забезпечення: 5 штатних одиниць
Основні напрями діяльності:                                                                                                                                                  1. Забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених та багатодітних сімей, інвалідів з дитинства та дітей –інвалідів; осіб, які потребують стороннього догляду.                      2. Забезпечення соціального захисту ветеранів війни, інвалідів, малозабезпечених, незахищених верств населення та внутрішньо переміщених осіб.                                                                                    Основні види послуг:
            1. Виплата:
 - допомог сім’ям з дітьми;
 - тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;
 - державних соціальних допомог:
 - малозабезпеченим сім’ям;
 - інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам;
 - особам, які не мають права на пенсію;
 - на дітей – сиріт в прийомних сім’ях та будинках сімейного типу.
 - щомісячних грошових компенсацій по догляду за інвалідами або особами, які потребують стороннього догляду;                                                                                                                                                                                                                                           - одноразової матеріальної допомоги по рішенню міськвиконкому, щомісячної виплати ветеранам ОУН-УПА, щомісячної виплати інвалідам війни та учасникам бойових дій, які досягли 90-річного віку;                                                                                                                                                - - щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання.                                                                      2. Видача довідок про отримання (неотримання) допомог, компенсацій.
            3. Нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове  державне соціальне страхування за осіб, які отримують допомогу при народженні дитини; осіб, які фактично здійснюють догляд за дитиною – інвалідом, інвалідом І групи або престарілим.