На сайті 23 гостей та відсутні користувачі

> -> ПЕНСІЙНИЙ ФОНД У Пенсійному фонді повсякчас вдосконалюють інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення

У Пенсійному фонді повсякчас вдосконалюють інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення

Створено: Вівторок, 20 січня 2015, 09:41
Перегляди: 1150

   ff67acfecc96

     Протягом 2014 року було управлінням Пенсійного фонду в місті забезпечено своєчасну і в повному обсязі виплату пенсій та грошової допомоги з урахуванням підвищень 16485 пенсіонерам міста. Загальна сума видатків на пенсійні виплати склала 352134,0тис.грн., що на 13432,0тис.грн. або на 3,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Середній розмір пенсії станом на 1 січня 2015 року складає 1777,66 грн., що становить 187,3% прожиткового мінімуму, визначеного для осіб, які втратили працездатність. В порівнянні до попереднього року середній розмір пенсії збільшився на 40,18грн.

      З загального числа пенсіонерів міста 94% (15495) отримують суми пенсійних виплат, які перевищують прожитковий мінімум, 5% (827) отримують пенсію у розмірі прожиткового мінімуму, 1% (163) - нижче прожиткового мінімуму.

      Упродовж року управлінням призначено пенсії 839громадянам, 2526 пенсіонерам проведено індивідуальні перерахунки пенсій, встановлено 21 пенсію за особливі заслуги перед Україною,

      На особливому контролі знаходиться питання виплати пенсій особам, що прибули на тимчасове мешкання з Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та з Донецької і Луганської областей.

     Станом на 19 січня 2015 року до управління по питанню переведення виплати пенсій або її призначення звернулося 81 особа, які раніше проживали в Донецькій та Луганській областях. З них 7 виявили бажання повернутися назад, 1 особі виплачена допомога на поховання, 70 осіб вже отримують пенсію,по 2-х ще не надійшли електронні пенсійні справи.Також до управління звернулося 3 особи, які проживали в АР Крим. Всі ці особи взяті на облік.

       Особливою ділянкою роботи є робота з громадянами. Одним із показників, який характеризує роботу управління, є рівень обслуговування відвідувачів. З цією метою в   управлінні  запроваджено прийом громадян по принципу „єдиного вікна”. Основними перевагами  такого прийму громадян є те, що громадяни мають змогу в одному місці (  не треба ходити по кабінетах ) , отримати консультації з питань пенсійного забезпечення, подати необхідні документи для призначення або перерахунку пенсій, отримати інформацію. Протягом 2014 року до відділу з обслуговування та розгляду звернення громадян звернулось 9589 громадян.

     В 2014 році до управління надійшло 237 звернень громадян, в тому числі: 91 письмових звернень; 43 звернення – на особистому прийомі; 9 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями по місцю проживання , 12 виїзних прийомів до громадян смт.Жовтневого. При виїзних  прийомах представники Пенсійного фонду  використовують ноутбук з локальним варіантом програмного забезпечення для надання конкретних відповідей, що дуже важливо для людей старшого віку.  Постійно працює «гаряча» телефонна лінія, на яку звернулись 301 громадянин .

     Щоб зберегти час наших клієнтів, продовжуємо розвивати систему дистанційного обслуговування..Одержати виписку із системи персоніфікованого обліку або пенсійної справи, дізнатися про розмір пенсії або зарплати, з якої сплачені страхові внески – достатньо зареєструватися на Веб-порталі. Станом на 01.01.2015 зареєстровано 206 користувачів Веб-порталу.  В управлінні функціонує інформаційний кіоск,  є спеціальна скринька „для  пропозицій”, де можна залишити зауваження чи по бажання щодо вдосконалення роботи пенсійної служби. Інформувати населення  дохідливо, компетентно,оперативно про специфіку пенсійного забезпечення різних категорій громадян- першочергове завдання працівників управління Пенсійного фонду.